Pappa Glenn 50!

Jaha då var årets första skolvecka avklarad utan större bekymmer.
Biträdande rektor ringde i morses och ville ha med mig på informationsträff för blivande ettor på tisdag och självklart ställer man upp.

Åker hem om två timmar för att fira pappsen som fyller 50 (GRATTIS!).
Det blir lite kalas idag och stort imorgon.
Ska för övrigt bli skoj att se hur våran (syskonens) present till pappa blev.
Har planerat in en runda i skogen hemma också..

Tvättade typ två ton igår och eftersom allt inte hann torka i torkrummet så var hela lägenheten okuperad av tvätt. Måste lära mig nya systemet i tvättstugan med.

Fick en julklapp av familjen Molin igår, ett par jättefina Pilgrimsörhängen.
Ekorrarna är inte överdrivet nöjda med att vara ensama i helgen men dem vänjer sig.

Nej nu ska jag ringa min älskling Fantony, se om hon återhämtat sig... ; )

GRATTIS PAPPA!

Kommentarer
Postat av: emma

heeej! såg att du hade hittat mig ute i cybervärlden, trevlans! ser fram emot "singel"-kvällen nästa helg!!

2007-01-12 @ 22:59:20
Postat av: Joline

Lär bli lika grymt som alltid!

2007-01-14 @ 15:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback