Summering av det mesta.

Jaha då är det imorgon dags för skola igen. Fast jag befinner mig redan i skolan med min vapendragare och fnisskompis Fantony.
På nyår flyttade jag och var också varmt välkommen till mitt kära ex,känndes tryggt att veta (IRONI).
Bor nu på åttingstigen och trivs bra.

På nyår hade jag ett fint samtal med min storebror och vi konstaterade att vi skrattar åt ett offer.
Vill tacka mina nära och kära denna gången fia, antonia och sandra för sällskapet på nyår, och mamma för att hon berättade hur mycket hon och pappa älskar mig (tåls att höra ibland).

Mamma marianne tillbringade nyår i Åre där dem åkte vattenskidor. Jag fick äran att ha bilen hem och det tackar jag så mycket för.

I fredags hade vi lite förfest i nya lägenheten, rädd som jag var för att bli trött drack jag alldeles för mycket.
Men det bjuder jag på, jag måste ju hålla jämna steg med Sara.
Fantony använde huvudet somdörrstopp när vi låg och fnirrtade i porten.
Jag hade skoj i stan fast jag aldrig var där. Jag får tacka Tobbe än en kväll för att han stoppade om mig.
Herr yrkesofficer ringde fyra gånger därav han tre gånger la på i örat på tobbe. Till slut fick tobbe förklarat att Joline var i en annan värld och hade lämnat oss, jag var Evelina den kvällen.
Tack alla som var där.

I lördags skulle vi ut men pallade inte så det blev bara sing-star hemma hos Emma och Jocke.
Jag såg också ut som karlsson på taket.

Igår kollade vi på hockey,dem vann med 7-0..
Jag ska flytta till Lusanne i ett år och vara Au pair,alltså passa barn,lära mig prata flytande franska och kindpussas. Fantony och jag ska ragga i backarna, förhoppningsvis.


Aja nu ska jag köpa ett kilo köttfärs. BY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback