Tö i Halmstad

Vaknade av en mardröm inatt och det blåste och regande utanför.
Kände mig ensam så jag kramade mina kuddar och genast känndes det lite bättre.
Fick höra nu på morgonen att jag borde ringt min älskade Antonia.

"Tony Stigsson" (marianne föredrar att kalla honom så) ringde igår och berättade att han hade ridbyxor på sig.. hmm..
Idag ska vi en sväng till Underbar, får se om man blir "lilla gumman" ikväll då.
Henrik berättade idag att han tror jag kommer falla för en rik fransos eller nått i Schweiz.

Trotts min goa förkylninmg så ska jag gymma med emma och jocke idag.
Blir jobb imorgon och en fin roadtrip för mig och Sandra.

Kollade på "one night at the roxburry" i förrgår och hittade lite nya "moves" till helgen.
Idag serverades det pytt i panna och spygratäng enligt mamma marianne.

Nu ska jag leta upp bill och bull. Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: sLem

haha, ridbyxorna hade nog varit en härlig syn att se! men förhoppningsvis så ses ni ju igen;)! annars kan du ju satsa på konstiga loser-killen med u2-frågan! ses i morgon!!

2007-01-28 @ 19:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback