Första arbetsveckan

öDa har jag jobbat min första vecka.
dDet är med blandade kännslor.
Idag blev bade jag och Asa ledsan när vi samtalde om förändringar.
Men efter den kännslosamma urladdningen känns det bättre.
Saknar Mona pa dagiset maste jag säga, hoppas vi hörs snart.

Var och kollade pa ett gym idag, var sadär.
Det var en massa maskiner och knappt nagra lösa vikter.
Pass ingick och det var dyrt.
Men jag fick tva prova pa kuponger och ska göra det.
Detta gymmet ligger ju väldigt nära och bra annars.

Känner att jag börjar första franskan mycket bättre, speciellt i vissa samanhang.
Kommer pa fler och fler ord man glömt.
Var förresten med och hundtricket i förrgar.
Nagra killar släppte sin hund sa den gick fram till mig, detta var dog en pitbull sa jag
tyckte inte det var sa trevligt.

Imorgon ska jag aka med Simon till en liten by en och en halvtimme härifran.
Han ska ga pa bröllop och jag ska utforska byn.
Var ju vid Geneve sjön häromdagen och har lagt upp lite bilder därifran.
Lite dimmigt sa svart att se bergen kanske.
Bilder pa Olympiska museet, var inte inne men det kommer.
Lite bilder ocksa fran en kvällspromenad här i kvarteret.
Kollar lite backar at Marcus, för backar finns det gott om!
Trevlig helg! Kram Joline













Kommentarer
Postat av: Karro

hej tjejen. Msåte bara säga att ja saknar dig redan. Har haft en skit dag.. Hoppas det har varit bättre hos dig.. Puss

2007-07-21 @ 21:54:40
Postat av: Marianne

Hej vännen,
Det känns så tråkigt att vi inte träffades innan du åkte. Har skickat sms men inte fått något svar.
Jag har inte någon mailadress till dig, kan jag få det?
Kramar från familjen i Halmstad

2007-07-22 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback