Spize

Hej.
Sitter här framför datorn efter tva dagars ledighet.
Idag har jag slappat och kollat pa touren, Rasmussem tva och Contador vann.
Har börjat ga bättre med barnen nu.

Igar var jag i en by som heter Spize, utanför Bern.
Simon skulle dit pa ett bröllop sa undertiden utforskade jag byn och akte runt lite.
Pa vägen dit blev vi fast i en lang bilkö..
Precis innan vi skulle aka kom en riktig àskskur.
Det är enormt fint häromkring tror man inte kan första det pa bild riktigt utan det maste upplevas.,
Bilder fran helgen finns nedan.

Pratade med Antonia igar, skanr mitt lilla hjärta.
Känns konstigt att inte vara hemma med alla dem andra godingarna.
Hoppas tjejerna hade en grym kväll i alla fall.

Har lite strul med mobilen förtillfället och kan inte svara pa sms men jag kan ta emot.
[email protected] kan ni som vill maila mig använda er av.

Glad att min lilla familj i Halmstad har hört av sig, saknar dem!
Hoppas deras lilla semester var trevlig.
Hörde ocksa att Henke haller sig uppdaterad och det är alltid lika kul att höra!

Köpte ett grymt kort till nagon som snart fyller ar, ska bli kul att se vad det blir för reaktioner pa det sen, haha!

Läste en äklig kärleksbok förut, kunde inte lägga den ifran mig men det far en att tänka.
Fick en att fundera pa hur manipulerad man kan bli när man är kär.
Det är riktigt hemsk alltsa, tur att man inte sitter i skiten! : )
Förresten sa hörde jag innan jag akte fran sverige att jag var störd, den diagnosen är ju väldigt intressant.
Undra var man har för medecinskutbildning när man ställer den... hmm..

Aja nog om trakigt trams.. Jag har i alla fall jätte ont i svanken eftersom jag inte har tränat pa ett tag men
ni som haller er uppdaterade vet ju att jag letar efter ett gym..
Nu ska jag surfa vidare i sajber världen,  BY!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback