Halmstad 700 år

Jaha då sitter jag och Antonia här i skolan.
Stressade som aldrig förr..
Vissa på den här skolan tror nämligen att saker gör sig själv.

Ihelgen firade Halmstad 700 år.
Jag firade genom att vara chafför åt den gamle landshövdingen.
Som tack fick jag en bok om Halmstad.
Körde också ett gäng fyllesvin från Vallås.
Hade också turen att kunna umgås med hårt arbetande Emma.

Imorgon ka jag städa och fixa inför studenten.
Hoppas min nya mobil ska ha kommit idag.

Ska blir sjukt tråkigt att lämna skolan och min familj.
Tackar Antonia för hennes mjölkbröst, haha!

Ska på läkarundersökning idag, pga av balen händelsen.
Missar då volleybollen..
Middag på plaka ikväll...
Ha det gott,hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback