Hmm, Emma och Sandra lyckades.

jaha...
Igår var jag, Sandra, Sara och Theres och kollade på hockey i Lund.
Halmstad förlorade med 2-4.
Sen åkte jag och Sandra hem och åt onyttigt.

Fick frågorna, "har du legat sked någon gång? ""vet du vad det är?" i söndags.
Tobbe tyckte jag skulle svara "jag är skedkungen".
Fick också frågan om jag var från skåne... NEJ, det är jag inte.

Hade grymt skoj med Emma och Sandra i lördags.

Marcus hade 28 träningstimmar förra veckan på mallorca.. Unnar verkligen haonom det.
Är verkligen avudsjuk nu när alla ska åka utomlands eller är utomlands.

Ska göra en historia upg. nu..
Har ett berg av tvätt som jag tänkte bada i när jag kommer hem (alltså tvätta).

Hade lite saker som jag ville säga igår men, nehe.

Mina ekorrar lever och frodas. Hade ut dem och lekte igår eftersom det var så underbart väder.
Snorre börjar bli riktigt rund om magen nu!

Funderar på att ta ut mina aggritioner på gymmet idag.

Jajaj... Nu ska jag göra lite nytta. Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback