Pust och suck.

Är ganska trött för tillfället, på allting.
Igår ville jag verkligen inte gå till skolan men jag tog mig dit
och jag tränade innan.
I söndags kväll var allt pest och pina.
Halmstad hockey förlorade med 6-3 mot lund så nu är det tveksamt
om dem kvalar upp til div 2.
Fick höra en massa som jag egentligen inte vill höra, det fick
mig till att fundera på vad folk håller på med ibland.
Karro var med och kollade på hockeyn med.

Har mail kontakt med familjen i Schweiz och vi ska snart boka biljett.
Idag jobbar jag på dagiset, och det är full rulle som vanligt.
Lunchen var mums filibuba.
Ska gymma med emma idag, måste pumpa lite biceps...
Ska hem hela helgen och bara jobba.
Är jäkligt arg på jobbet nu, slita ut sina få vikarier!!!
Pappa sa till mig i söndags att jag måste bli lite mer ego, och det stämmer nog
jag ser ju att andra bara tänker på sig själva ibland.

Fiskmåsarna hemma lever och frodas, en enorm energi dem har.
Ekorrarna ska snart släppas fria så dem kan leva lyckligt.
Mina små gullefjun, vem ska jag nu prata med om kvällarna?!
Ja, det är ju ganska ensamt menar jag...

Dags att göra lite mellis.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback