Spya på en buss

Då är jag tillbaka i skolan efter att ha gjort mina fystester.
Är ganska nöjd eftersom min träning inte har varit optimal den sista tiden då jag har varit förkyld.
Men jag kände ändå att killarna var grymt imponerade efter att jag hade bänkat 105 kg... NOG.
Jag och Kim gjorde våra tester tillsammans.
Ska gymma med Emma i eftermiddag.
Ska ha id&H prov imorgon så ikväll blir det plugg för hela slanten.

Idag ska min mormor operera in lite alminium, alltså ska hon byta höft.
Jag sjka ringa och försöka få gjort lite allergi tester idag.

Igår tog jag tag i mig själv och diskade min monster disk.
Lekte Twister på dagsi igår, jag som är så sjukt smidig var ju en hejjare på det.
Min kära lillebror ringde och småpratade igår, det var överraskande.

åkte buss från stan och hem i måndags.
Satt snett emot en tjej i min ålder som sov.
Efter en stund vakande hon till, plötsligt slänger hon sig framåt...
Och spyr rakt ut, jag undkom!
Hon hade spy i hela ansiktet och i handväskan.
Jag hjälpte henne ut från bussen som tur inte hade börjat köra.

Nu ska jag äta lunch och ladda inför marknadsföringen. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tjejen. varför ska du alltid råka ut för roliga saker. Kanske inte roligt me folk som spyr.. men d händer något iaf. Du får ha d så kul hemma. Ja ligger och laddar upp och tar igen mig.. kram

2007-03-14 @ 21:57:09
Postat av: emma

what? hur har du kunnat missa att uppdatera mig om spytjejen?? tur att jag håller koll på dig ibland! ha en bra helg tant, saknar dig redan!

2007-03-16 @ 10:58:54
Postat av: karro

Hej.. såg precis att jag inte hade skrivit namn på min kommentar.. Jaja flummigare kan man ju va.. ha d.. puss

2007-03-16 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback