Tack vet jag min balkong.

Hej.

Sitter jag här på dagiset igen och har rast.
Är stålande väder här idag med så vi är ute och leker hela dagen.

Måste gratulera min solstråle (Antonia) idag klarade hon teorin.
Är jätteglad för hennes skulle, GRATTIS!

Slutar jobba klockan sex idag och sen blir det fika med Carro inne i stan.

Är så grymt skönt att ha balkong nu är det är såhär underbart väder!
Imorses öppnade jag balkongdörren innan jag gick hemifrån.

Jag har börjat se fler cyklister ute och jag blir så sugen på
att sätta mig på racern men men..
Någon annan äger ju numera min ögonsten och jag är ju fortfarnade skadad.

Imorgon ska jag till skolan igen och antagligen ha möte med studentkommitén.

Tatuering på fredag....

Nu är min rast slut och jag ska ut i solen igen. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback