Vilket väder!

Hejsan.

Nu har våren verkligen kommit och det är underbart!
Har varit ute och kollat när barnen har lekt och ska strax ut igen.
Jag jobbar idag och imorgon och det är skönt nu när man kan vara ute så mycket.

I fredags kollade jag och Emma på let´s dance, Martin Lidberg gick till final och
nu håller jag tummarna för att han ska vinna.
I lördags var jag en sväng i stan träffade Mr sked (Biffen) och kanonen (Wiland).
Sen åt jag, Emma, Sara och Antonia middag och vi gjorde i ordning oss för att åka iväg
på förfest.
Kvällen blev helt okej, tvingade i Antonia lite shots på B&B.
Hmm, någon nafsade mig i nacken och det var inte direkt uppskattat från min sida kan man ju säga.
Såg att det var lite folk hemifrån som var ute, förmodlingen fick dem för sig att vi plötsligt kännde varann
men vad jag kommer ihåg så har vi aldrig hälsat innan....
JAg och Antonia var en sväng på Tretton där dem hade fest vi anlände väl sen men som man brukar säga
"fint folk kommer sent".
Hubbes snälla mamma skjutsade hem ett gäng sömninga och berusade ungdomar, ett stort tack för det!


Mor och Far har i helgen varit och kollat på en lägehet i Ulricehamn med utsikt över Åsunden.
Det är bara till att vänta och se om dem köper den.
Pratade med min gravida syster i lördags och hon har slutat skolan nu när det bara är fyra veckor kvar.
Ska bli så roligt att bli moster!

Annars finns det inte så mycket roligt att berätta... Antonia borde inte läsa franska, hon tolkar inte språket speciellt bra...
Ska kanske permanenta mig den 13 april... Ett svenskt affro.
Ha det bra. hej hej.

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej.. vilken tur att du jobbar på dagis och inte på något tråkigt inne jobb. Ha d bäst så hörs vi.. puss

2007-03-27 @ 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback