Allt går liksom helt fel

Torsdag idag.
Jobb på igelkotten idag mellan 7-17.
Imorgon jobbar jag 9-21.30, tungt pass men sen är det bara en arbetsdag kvar.
Har varit en tuff vecka men det behövs så cashen rullar in.
Dåligt med träning men får ta igen det när jag är ledig.
Vaknade upp med ögoninfektion idag, toppen tänkte jag och sprang direkt till spegeln.


Igår jobbad ejag med mina godingar.
Dem tanterna kommer jag aldirg g´lömma, så mycket hjärta dem har.
En tant sa till mig att hon tycker jag borde ha mer betalt än alla andra för jag
gör vad som behövs, sådant värmer.
En annan sa att hon tänker på mig och önskar mig all lycka.
En annan kommentar fick jag när jag berättade
att jag skulle jobba på julaftons kväll "åh vilken tur för oss".

Träffade mammas chef idag, jag kom in smygandes som vanligt.
När hon skulle gå så kollar hon på mig och säger är det du som är född
nittio eller är det din storebror.... Jo så hade det ju kunnat vara.

Vår föreståndare frågade om jag inte hade sambo, nej sa jag men kille då sa hon nej sa jag.
Jag gillar att vara själv så jag kan göra precis vad jag vill när jag vill.
sådan skit hinner man med ändå.

Fick mitt tre simkort igår, självklart fungerar det inte, jag blir så trött.
Får ringa till kundtjänsten sen.

Blir nog Göteborg och crossen på söndag.
Måste till Alingsås och köpa nya skidglasögon och underställ plus gor-tex vantar.
Är bara två veckor kvar till jag åker ju.

Pratade av mig en snabbis med mitt lilla hjärta igår.
Ibland mår man ju faktiskt så bra som man ger sken av.
Flytten vid årsskiftet kommer nog göra så jag får tillbaka lite gammalt "jolinehumör".

Saknar min lilla lillebror...
Blir skönt att han kommer hem snart så jag har någon att retas med.

Annars är det dött, händer ingenting alls.

image535

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback