Hotell gyllene kärven

Jag är ganska slite idag.
Jag mår som jag förtjänar.

Åkte till Anna-Carin strax efter fem igår.
Hennes kompis Lena var också där och vi sjöng singstar.
Det var inga vackra toner utan det gick mest med våld, högst vinner.
På min facebook kommer jag lägga ut en video på tjejerna när dem sjunger.

Klockan sju gick vi bort till Mia där även Maria och Malin var.
VI hade riktigt roligt då vi sjöng och dansade.
Anna-Carin ägde dansgolvet med sin luftgitarr.
Jag lyckades få en skummsvamp i näsan.

Jag pratade lite med Johan kommer jag ihåg.
Anna-Carin blev kär i hans röst.

Någon gång gick vi till kärven.
Var jätte lite folk när vi kom men sedan blev det en hel del efter en liten stund.
Jag vet att jag pratade franska med någon där.
Jag glömde låsa dörren till toaletten så en thailänds tjej lär få mardrömmar.
Jag fick beröm för mina moves på dansgolvet, stolt!
Den killen hade rastaflätor och såg lite cool ut :D

Det är väldigt roligt att se att killar man tyckte var snygga när man gick i typ nian
ser precis likadana ut nu och är inte alls snygga.

En kille gjorde VERKLIGEN bort sig!
Stod och dansde och hade jätte roligt då jag helt plötsligt fick en kyss.
Usch och blä ur ju min naturliga reaktion på detta.
Men kille fick inget större gensvar och han är dessutom förlovad, pucko!
Nej fy sådant vill jag inte vara med om igen.

Stod och pratade om löpning och cykling en stund vet jag.
Brorsans gamla träningskompisar tror jag det var.
Fick höra att jag blivit iaktagen på elljusspåret, den titten bjuder jag på!

Sista dansen med en trettio plussare fick jag.
Sen gick jag och lullade om kring själv som jag brukar göra.
Lilla mammsen fick hämta mig vid tvåtiden.

Får tacka alla härliga tjejer för båda förfesterna.
Alltid välkommna till Halmstad sen!

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback