I ingenstans

I fredags jobbade jag på en ny avdelning, furuhagen.
Det är betydligt mycket hårdare på den avdelningen
då det är ett korttidsboenede.

I lördags städade vi hela huset efter som vi skulle ha lite kalas i förtid.
Vid fem kom gästerna och mamma hade gjort super god mat som vi
kalasade på.
Det var jag, mamma, pappa, morfar, mormor, moster Elisabeth, Bosse, kusin Anders.
Jag fick pengar, blomma och fler orrefors glas till min samling.
När gästerna åkt hem så satte vi oss vid tv:n allihopa.

I söndags så åt jag en sen fruksot.
Vid fikat gick vi in till morfar eftersom det var fars dag.
Pappa var och sprnag i Ulricehamn.
Jag och mamma tog en timmes promenad i det fina vädret.
Alltid skönt att promenera och prata av sig lite.
Väl hemma var det "bonde söker fru" som gällde.
Sen ännu ett mål mat.
Ville ta vara på dagen som var så jag tog fyrhjulingen och stack ut en sväng på fältet.
Det var skönt att köra i skymningen och ventilera lungorna.
Skrämde nog en kille på moped men det var absolut inte meningen!

Körde mamma till tåget, hon ska på kurs i Kristinehamn hela veckan.
Sen satt jag bara och tråkade med mitt Cv.
Som tur är krånglar skrivare också!!! Ibland blir jag bara så trött.

Har precis skrivit ihop en annaon till Hallandsposten där jag söker en lägenhet.
Ska ny svida om till joggingkläderna och ge mig ut i snön.
Sen är det jobb på igelkotten som gäller!!

Saknar mitt lilla hjärta :D

   



   

Kommentarer
Postat av: Din älskade lillebror (L) ;)

Hej min älskade syster !
Såg att ni hade en trevlig tillstälning. Satt och grubblade lite över var bilden från fyrhjulingen är. känner igen de men ändå inte ;P hehe.. Hur skrämde du mopedisten då ? =D Pussas på dig ,P

2007-11-13 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback