Längtar och saknar....

Snart börjar fotbollen så lite snabbt ska jag försöka skriva något här.

Idag har jag varit ledig.
Sov till halv elva, orkade inte gå upp riktigt då heller lat som jag är.
Jag låg kvar is ängen och löste mitt lilla mordfall så klockan hann bli ett innan jag gick upp.
Jag gick ner och lagade lite mat, ingen ide att äta frukost så sent tänkte jag.

Sen fördrev jag en timme med att leta jobb och lägenhet, känns som om jag gör det hela tiden.
Imorgon hoppas jag få reda på mer om lägenhet.
Måste svara till Hfab också, jag tycker Fyllinge är för långt bort så det blir nog inget med det.

Vid halv tre stack jag ut och sprang.
Känndes bra förutom att nacken gjorde ont men det är bara för att jag inte har sprungit på några dagar.
Får bli en runda på fredag igen.

När jag kom hem damsög jag nedervåningen innan jag hoppade in i duschen.
Sjöng lite Ledin i duschen, som sagt jag var ensam hemma då.

Pratade med mitt hjärta igår, det var en sakna Antonia dag.
Vi kom i alla fall fram till att killar är värdelösa och det konstigt att dem finns
för mycket nytta gör dem ju inte..
Ja vi kan konstatera att vi var i vår vanliga bittra sinnestämning.

Nu ska jag sätta mig och kolla på fotbollen.
Är sjukt sugen på apelsin.
Måste ringa Marianne på fredag!

Nu ska jag leta efter min mobil som jag åter igen har förlagt någonstans, säkert et mycket bra ställe!
Blir trött på mig själv att jag aldrig kan hålla reda på saker och ting.
Min kalender med alla min arbetstider, ligger på igelkotten. BRA STÄLLE!

Nej nu tackar jag för mig idag...

image497

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback