Ledig fredag

Nu har jag inte varit så fysiskt aktiv ännu idag vilket känns lite hemskt.
Har bara suttit vid dator och telefonen och sökt jobb.
Vissa gångar har jag haft men ska fortsätta mitt arbete med detta på måndag.

Tänkte ut och springa idag men regnet öser ner.
Bara det lättar lite grann så får jag ta på mig och ge mig ut ändå.

Är en tråkig helg när man får lön på måndag och tisdag.
Satt och funderade på om jag inte har jobbat på ängen förra månaden men det har jag väl visst.
Kansek tar en sväng dit bort sen och hämtar min löne spec.

Pratade med Mona innan och anmälde mis som vikarie från 1 jan på krabban.
Vi ska också ta någon fika sen när jag har flyttat ner.

Ska besöka systemet lite senare idag och handla inför imorgon.

Pratade med min underbara syster yster idag, glad att jag har henne.
Ska vara lite barnvakt i början på december vilket ska bli jätte skoj!

Tänker bara på hur skönt det kommer bli att flytta ner till alla vännerna igen.
Att bo mellan stan och gymmet kommer bli helt perfekt.
Det bästa av allt är att jag kommer kunna vara nära mitt lilla hjärta.

Nu kom jag på måste ringa Marianne idag!

Går i julklappsplaner och nu när jag iunte jobbar tok mycket så funderar jag starkt på lite julpyssel också.
Alla andra fröknar på dagiset julpysslar redan för fullt hemma så jag får väl ockås sätta igång snart.

Nu ska jag byta om och se om jag kommer iväg ut på en runda!
Hej hopp!

image499

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback