Part 3

Söndagen den 4 - måndagen den 5 November.


Vaknade även denna söndagen, tog mig en promenad.
Hände inte mycket var mest eftersnack och hets hemma hos hjärtat.
På eftermiddagen kom vi iväg till stan.
Vi träffade Marianne och Louise som hade varit på bio, tackade för sist.
Dagens första mål på Macdanlad´s.
Efter många om och men fick jag mig en hamburgare.
Träffade Sandra som skulle fika med "några" kompisar.

Antonia försökte övertala mig till att gå på bio men jag var mycket trött och jag
fick henne att nöja sig med lite hyrfilmer.
Fem minuter in i "En prinsessas dagbok 2", så somnade jag.
Sov nästan hela filmen till hjärtat höll för näsan och det blev lite svårt att andas.*
I den andra filmen höll jag mig vaken hela, tror jag.. Minns inte vad den hette eller vad den handalde om.

På måndagen gick jag upp för att gå till Salong Monigue och till Theres för att frisera mig.
Vid halv tolv var jag klar, mycket nöjd!
Var riktigt roligt att träffa Theres också.
Sen gick vi vidare till Aspero, mitt andra hem när jag bodde i Halmstad.
Direkt känndes det som hemma igen.
Det var skoj att träffa alla igen.
Glennda, Marie, Anita, Marianne, Camilla och Henke och så klart Marianne! :D
Även lite nya treor att prata med.
Efter mycket tjat kunde jag slita mig och komma ifrån skola.

Vi gick in till stan och åt varsin macka på skånskan.
Kollade på gala klänning till Antonia och träffade hennes syster yster Annie.
Sen vid 19.15 var det dags för TK box.
Ibörjan gick det lite segt och fösriktigt men snabbt kom man in i det och det var riktigt roligt.
Man fick utlopp för lite aggritioner också, något som jag gärna gör snart igen!
Efteråt letade vi mat åt mig och sen var det läggdags.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback