Snart bär resan av till mitt hjärta i tre hjärtan.

Hyfsat sliten sitte rjag nu här igen, känns som om jag alltid är det.
Har precis varit med mamma och kollat på en ny soffa.
Jag var nog ingen vidare hjälp då jag höll på att somna så fort jag satte mig.

Öppnade på dagiset i morses och det var riktigt mycig vid frukosten då jag hade
två barn och varmchoklad. ( Nej, jag drack ingen)
Jag och Anna-Carin hade som mest fem barn så på förmiddagen tog
vi en promenad in till samhällen och gjorde lite ärenden.
På vägen hem stannade vi och fikade och barnen lekte i lekparken.
På eftermiddagen myste vi och lekte inne.
Vi var två trötta fröknar :D

En utav barnen, en lite flicka sa idag, "joline, du är fin" "åh tack så mycket sa jag då,
du med. Förstår du hur glad man blir när någon säger så".
Ah, barn är för härliga ibland :D

Just nu springer jag runt i huset över allt och letar grejer.
Åker till halmstad med tåget direkt efter jobbet.
Eftersom jag blir där i 6 dgar och ska ha med kläder för saker som träning och mys till fest,
blir det en hel del packning.

På lördag ska jag och Antonia och min Halmstad familj till Helfetet på middag.
Det är nämligen så att vi ska fira Theres!

Nu ska jag samla ihop lite mer kläder och sen ringa mitt hjärta.
Marcus kommer hem idag.

Grattis Karro, som klarade teorin idag!

Hej då!


image405


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback