Tisdag

Hej.

Idag är ingen riktigt bra dag.
Har jobbat på Igelkotten idag, fick allt lite gliringar från i lördags men jag hade lika mycket
minne i behåll som Anna-Carin.
I förmiddags försökte jag få uträttat så mycket som möjligt, ringde bla Ängen och pratade angående
flytt osv.
Fick ta bussen till Herrljunga idag.
Jag kom där i Shorts, taights, jacka och min toppluva.
Det första busschaffören frågarmig om jag är över sexton..
Jo jag är över sexton!

Har nu letat lite lägenheter igen, suck pallar inte det mer.
Mamma ska förhoppningsvis ringa Hfab imorgon, men är inflytt 1 feb eller 1 mars på-
dem och så länge orkar jag verkligen inte vara kvar här.
Fanns en ledig etta i Andersberg men där vågar man inte bo ensam så länge skulle
vara VÄLDIGT tillfälligt i så fall.

Har pysslat lite hemlighets fullt i några dagar nu också.
Snart så hoppas jag få iväg mitt pyssel.

Har beställt trekontatkort, äntligen komemr jag kunna hålla kontakten bättre med mina vänner.

Ska ringa Jt imorgon då ett brev lite mystiskt har uteblivit, vill ju veta vad som gäller inför resan.

Ska kolla med sol och ställa ett litet ultimatum till nyår.
Tänker inte missa juldagen och nyårsfirandet pga arbete.

Nu ska jag gå tjipp hej!

image534

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback