En ledig dag.

God morgon.

Nu har jag sovit länge och jätte tungt, sjukt skönt.
Solen skiner och det är underbart väder så joggingskorna kallar.
Är underbart med en ledig dag då det var full rulle i helgen.

Ska bara njuta av denna dagen då jag är ensam hemma.
Imorgon är det läkarbesök och jobb som gäller, och den traditonella löpningen
på spåret.
Imorgon ska Neo kanske plaska i Herrljunga simhall, funderar på att komma och kolla på
en liten stund.
Det är ju inte vem som helst utan världens bästa kille!

Igår bokade jag min biljett till galan oh beställde min klänning så nu är allt det fixat.
Är bara mina stay up´s som försvunnit som jag måste köpa nya.

Mamma Marieanne är i Usa, kommer hem på fredag.
Längtar så tills jag ska klippa mig på måndag, ser ut som
f*n i håret!! Gott att få snacka lite skit med Theres också.

Blir troligtvis tjugoårs firande med släkten nästa helg....
Annars blir det tungt eftersom jag tackade nej till en hle helgsjobb pga av det.

Jaja lite foton kommer senare kanske.
Förresten "tattaren" från i fredag har hört av sig, suck!

Hej hopp!


http://www.youtube.com/watch?v=bRqxS9_ddcw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback