If I just lay here?

Ja då är det vardag igen.
Jobbar hela veckan på igelkotten och det är gott att vara tillbaka där igen.
Planerar en runda i skogen, men något lätt eftersom jag har haft
problem med allergin igen.
Ringde till vårdcentralen men ska återkomma på fredag då jag behöver komma till
en mer erfaren läkare sa hon.
Ska nog tacka mamma en del för det också, eftersom hon hade varit och pratat med dem med.

Igår var jag på intervju i Göteborg efter att jag jobbat.
Intervju gällde ett jobb för Glocalnet event.
Innan intervjun satt jag i solen och hade det skönt vid "trädgår´n"
Det var en stentuff intervju med 3 olika som intervjuade mig i omgångar.
Det var massa knepiga frågor.
Jag verkade nog lite mycko när dem frågade om jag hade någon pojk eller flickvän
som skulle sakna mig om jag var borta och jobbade. Jag skrattade och svarade "nej verkligen inte!"
Får svar på fredag så det är skönt att få det såpass snart.

Igår efter intervjun åkte jag till alingsås där jag mötte upp mamma.
Vi tog en fika och sedan gick vi på "ljus i alingsås".
Det var jätte mysigt att gå och prata och kolla på allt.

I söndgas, måndags hade jag en depp dag.
Klantade till mig i söndags morses och det är inte riktigt min grej..
Men känner att jag försökt fixa till det någorlunda så nu får det bli som det blir.

Pratade snabbt med min lilla Marianne.
Kommer bli så skoj om man flyttar ner igen då man kan se henne och familjen lite
oftare.
Saknar mitt lilla hjärta så,  det är jobbigt att inte kunna ha dem där slapp och samtalsstunderna.

jaja, nu ska jag fokusera på en kort vila och sen en joggingrunda.
Over and out!

   

   

En massa annan skit cirkulerar i mitt huvud som jag inte orkar tänka på.
Ett tips till mig själv vore att bryta ihop och komma igen, men jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback