Jt Alpin

Hejsan hoppsan.

Har precis kommit hem från min arbetsdag.
Jobbade ju dubbelt idag.
Hade en riktigt trevlig eftermiddag med Mia och damerna.
En tant sa när jag berättade att jag snart fyller tjugo,
"åh ska du förlova dig då också!?" nej inte riktigt sa jag då...
Tanten jag jämt pratar kärlek har bestämt sig för att hon vill träffa nästa aspirant och
prata vett med honom, hon är helt underbar!
Sen fick hon för sig att jag ska åka till Ryssland, men det har jag väl inga större planer på.

Eftermiddagen med barnen var jätte mysig.
Det var lite trötta mysiga barn.

Imorgon är det Udevalla och Jt Alpin som gäller.
Ska ge allt på den intervjun och jag måste plocka ihop mina referens papper..
Ska kolla kartan vart jag ska och biljetterna är redan bokade.

Ska laga mat när jag kommer hem och försöka muntra upp mor och far.
Satsar på att springa en 4a imorgon och en 5a på elljuspåret på onsdag.

Ska ta med mig kameran imorgon och fota lite tänkte jag...
Aja annars inget nytt.
Ringde Marianne idag och hon drar snart till USA ett tag, men hon kommer hem när jag kommer ner
till Halmstad.
Ska bli skoj att hälsa på Aspero gänget när man kommer ner, sakar dem så mycket!
hann inte prata så mycket med mitt hjärta igår men får ringa henne imorgon, saknar henne super duper mega mycket!


Nej läggdags för mig, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback