Mitt hjärta!!

Åh nu sitter jag och väntar spänt.
Snart kommer mitt lilla hjärta!
Det ska bli helt underbart att tillbringa helgen i hennes sällskap.
Idag har vi planerat en fyrhjulingstur och en löprunda.
Jag komemr säkert avlida av att springa med henne.
Sedan ska vi äta någon go mat ikväll och baka en kaka till killarna.

Blir barnpassning under en multisport i Göteborg imorgon, sen raka vägen till Skara.
I Göteborg hämtar vi Karro också.
Jag ska försöka byta ut min vodka mot en smaksatt en istället.
jaja, inga stora bekymmer om man borser från att jag fortfarande inte
vet vad jag ska ha på mig...

Började jobba klockan sju i morses och jobbade till halv tre.
Mysigt när alla barnen spontant kom och kramade mig idag :D
Det värmer alltid lite extra.

Nej usch! Jag är egentligen stressad, måste plocka upp på mitt tum innan
hjärtat anländer.
Ha det bra gott folk och vi kanske ses i Skara.
Over and out!

image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback