Namngivningen

Jag har verkligen världens bästa syster!
Hon är helt underbar och lyssnar alltid och ställer upp jämt.
Jag tycker om henne oerhört mycket!

Namgivningen idag var jätte trevlig.
Vi började med att gå en tipspromenad med frågos om Neo och Anna och Magnus.
Vi hade två fel!
Sedan hälsade vi på Annas mamma med familj, var jätte läge sedan man såg dem
Sedan var det fika och en mysig intim cermoni.
Neo var jätte glad hela dagen.
Jag passade på att prata lite med Annas andra syster Fanny som är ett år yngre än mig.
Vi båda ska skärpa oss och ta upp kontakten igen, det är skoj!
Anna fick också sin födelsedagspresent som var öronmärkta pengar till bara henne.
Sedan åkte vi hem.

Väl hemma kastade jag i mig lite mat och fick några minuters vila innan någon skulle höja volymen på tvn, tack!
Sedan har det varit jobb hela kvällen.
Birgitta tyckte jag såg så trött ut så jag fick gå 10 minuter tidigare, gulligt av henne.

Just nu sitter jag hemma och är mest bitter, sur och ledsen.
Finns inget som är roligt eller skoj.
Jag har inget att se fram emot.
Jag har inget att glädjas åt idag.
Allt känns bara piss.
Ska tänka om när det gäller min framtid.
Jag vill inte vara i träsket igen.
Jag klarar inte av att bo hemma, allt går mig på nerverna!
Jag vill verkligen gå vidare nu men jag vill ändå bo nära mitt hjärta.
Känns som om det bara finns en perosn som tycker om mig coh det är mitt hjärta.
Jag har nu lust att skita i allt och gräva ner mig!

Men förstås, det är ju roligt att andra har kul!
Roa er gärna på min bekostnad också.
Jag är inte dum nog att jag tror att det inte snackas skit!


Älskade Neo!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback