Oktoberfesten avklarad.

Har tillbringat en helt underbar helg med mitt hjärta.
Idag är en sådan dag jag kan gråta.
En del känns piss men sedan har också mitt hjärta åkt hem igen.
Jag klarar mig verkligen inte uten henne!

Igår var vi på den årliga oktoberfesten i Skara.
Vi laddade med fyrhjulings körning på skjutfältet.
Vi plockade upp Karro i Herrljunga och begav oss.
Karro bodde på vandrarhemmet och vi slog läger i Tobbe och Nilpes vardagsrum.
Deras inneboende Krusse bodde också där i vardagsrummet.

Det var riktigt roligt att träffa grabbarna igen, det måste bli att man åker och hälsar
på någon mer gång.

Tog mig en liten power nap innan jag började göra mig i ordning.
Jag åt också en stadig middag bestående av pizzakanter och pizzasallad.
Antonia satte upp mitt hår jätte fint, vad skkulle jag göra utan min stjärna!?

Vi satt och förfestade så smått hemma hos grabbarna och det anslöt några till.
Vid tio tiden begav vi oss till den sedvanliga förfesten hos Tobbe.
Vi var sena och inte där alls längen men det var lika skoj som vanligt ändå!
Smarta som vi är hade vi ju redan tagit stämpel och hängt in våra saker.
Det är helt otroligt vad goa människor det finns!
Bill och Bull var ju i Italien men jag hoppas dem är i dubbelt så fin form
till galan istället.

på stadt var det lagom med folk och jag hade jätte skoj!
det blev inte direk mycket dansat men det kvittar ju.
sånt är ju bara för dem som inte ha råd att stå i baren...
Känns som jag "lullade" omkring ganska bra.

Senare på kvällen kan jag berätta att jag monterade upp tält säng.
Skrattade så jag höll på att dö när någon hade problem med gaser.
ja och en massa mer.

Ännu en helt grym och oförglömlig fest!

Bilder från helgen:

   

   

   

   

   

     

   

   

    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback