Skön måndag...

Sov morgon, låg i sängen till strax efter tio.
Slappade hela förmiddagen eftersom det inte känndes värt att göra något då jag började jobba
klockan tolv.
Cyklade till dagiset.
Lite barn på dagiset så vi var ute till halv tre.
Slutade jobba halv fyra, cyklade alltså hem.
Ska nu ut och rensa hjärnan och avreagera mig.
Idag blir det rask promenad med tyngder.

Har sökt lite jobb, och letat lite lägenheter.
Funderar på att tillbringa nästa helg i Ulricehamn.
Fick ett mobil svar från Marianne idag, ska ringa henne imorgon eller på onsdag.
Har nu bokat tid hos Theres på Monigue den 5 nov.
Ska bli gott att snacka lite skit med henne och få en ny kalufs.

Nej nu ska jag stick ut innan det börjar skymma!
Tack hej!

Ps. fick ett sms att Tobbe idag "vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig?"
jag svarade " det var alldeles för länge sen vi sågs".Ds'

Nu har jag gått 5 km med tyngder, var skoj då jag för en gång skull kunde sjunga med i musiken, det kan jag inte göra då jag springer.
Har ätit tacos med mamma och pappa.
imorgon jobba rjag till stängning på igelkotten..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback