Stegmätar testet.

Hejsan.

Idag har jag varit helt ledig från jobb.
Jag har suttit och letat jobb och skrivit brev.
Imorses tog jag en lång promenad och i eftermiddags sprang jag fem km.
Fick låna mammas stegmätare idag och över 13000 steg hade det blivit innan duchen
sen glömde jag ta på mig den igen.

Jag lagade lite mat idag och grejjade men var visst inte rikttigt till allas
belåtenhet ändå...
imorgon ska jag ta ännu en morgonpromenad sedan städa lite.
Jag kanske åker och kollar när min kusin spelar handboll men inget bestämt.
Kanske tar en sväng inom syrran och pysslar om henne lite.

Annars har det absolut inte hänt någonting!
Dem ringde mig från elbolaget och berättade att dem skulle ha strömavbrott, spännande!

Har tryckt i mig en påse brio och känne rmig nu lite fetare.
Ska surfa runt och kolla lite lägenheter igen!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback