Åh, hej vad det går!

Hejsan.
Lite dåligt med uppdateringar här då jag jobba roch sliter.
Ett exempel är 22 timmars arbete på två dagar.
Jobbar på två dagis plus hemmet nu.

Ihelgen blir det lugnt för sen ska jag jobba tio dgara i streck.
Söker jobb i halmstad och håller tummarna för att jag snart ska få något, i alla fall en intervju.

I helgen är det kortbane Sm i tranås så jag får önska Marcus, Karro, bröderna och alla andra lycka till.
Jag har ju avslutat min säsong och bara laddar för oktoberfesten.
För ni som känner mig vet ju att jga slitigt hårt hela säsongen.

Jag har fått turen att ha en egen "love coach" på jobbet.
Jag menar vem vet bättre än en tant över nittio?
Nu har jag i alla fall lovat att bjuda upp på damernas vals, så vi får se vem offret blir på galan.

Imorgon ska jag på sextioårskalas och sedan vara fylle chaffis åt mamma.
Nästa helg är jag chafför åt syrran, så är det när man jobbar.
Jag lever ju det hårda livet nu va, :D

Mamma var imponerad över hur många jag kände då vi var och handlade mat idag men alla är ju antongen barn eller föräldrar, inga i min egna ålder.
Fast jag har ju fått höra det, att jag är mycket mogen för min ålder!
Dem skulle bara veta....

Ja.. Bredbandet är igång nu i alla fall och det var ju på tiden.
Nu orkar jag inte skriva mer då jag somnar snart..
Hejsan hoppsan
Ser ni vilket hockeylag Neo håller på?
Kan berätta att utvecklingen framskrider som planerat, han har redan hockeyspelar lår.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback