En helg till att bocka av.

Då sitte rjag här, lite bitter som vanligt.
Idag är jag bitter över två munlåsor och en förkylning som står ocj luara bakom hörnet.
Förkylningen ska jag försöka skrämma bort men blåsorna i munnen är det inget att göra åt.
Skrivit tre "jobbsökarbrev" precis.
På grund av min lurande förkylning så tog jag en promenad istället för att springa idag.
Imorgon jobbar jag en kort dag, 9.30 till 14.30, så jag ska cykla till och från ängen.

Min lilla hjärna upptas av funderingar på vad jag ska ha på mig på lördag.
Ett fruktansvärt ynkligt problem men jag har ju inte så mycket annat att fundera på.
Som tur kommer mitt efterlängtade lilla hjärta upp så vi kan säkert pussla ihop något
så man slipper gå "naken baken".

Mor och Far har ju varit i Ulricehman idag och igår så det har varit tyst här hemma.
Fördrev stora delar av denna dagen på att kolla på Vm.
Pratade med Marianne en stund igår.
Nu har Sabina och Lina lämnat sverige, hoppas det går fint för dem i London.
Jag och Antonia lär ju komma ner och härja :D

Imorgon ska jag ha mitt  "snack" med personlaen på dagiset.
Det får gå som går men jag känner att det är likabra att vara ärlig.
Nej dags att göra mina föräldrar sällskap vid "dumburken".

image308
    Ett gammalt kort på mig och hjärtat.

image309

Ett gammalt kort på mig innan en utav grabbrnas lagfester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback