En spott i havet

sitter man här igen.
idag har jag ganska bra trötta ögon.
Börajde jobba klockan två igår och jobbade till halv tio.
under tiden vi jobbade ringde Mia och berättade att hon klarat uppkörningen.
Glad i hågen åkte jag direkt efter jobbet hem till mia och blev sittande där till halv tolv.
I dag börjar jag jobba halv elva.
Mia försöker övertala mig att jag ska gå till kärven (hotellet) nästa lördag men jag
är nog inte riktigt sugen på det utan jag laddar nog hellre för oktoberfesten.
Har jag två lediga dagar på 19 dagar så vill jag nog ta det lugnt då.

Igår hemma hos Mia var det lite folk jag inte kände.
Efter ett tag så kom det fran att den ena tjejen har varit tillsammans med en kille
som säger att jag är hans ex men jag har däremot aldrig varit tillsammans med honom.
Då måste jag gjort ganska bra intryck i alla fall :D
Den här killen hade prata jätte mycket om mig och gjort henne svartsjuk.
Ja, nu har jag alltså varit i ett svartsjuke drama igen utan att jag vet hur det kommer sig.'

Igår kollade jag på vueltan samtidigt som jag jobbade.
Fick en klump i magen och kände bara "oj vad jag saknar cyklingen".
Det ska va skit med den där attans nacken!
Bäckstedt slutade på gårdagens etapp femma.

Idag ska jag cykla till jobbet och vad jag hört så blir det regn senare idag, men jag
brukar ju ha en förmåga att aktivera mig då det regnar ute.
Men förtillfället lyder väder rapporten i Remmene "klarblå himmel med en lätt västligvind"

Igår förlorade AHK mot H43, det var riktigt synd då dem spelat bra på försäsongen.
Bilden nedan med killen som står på händer är min kusin som spelar i AHK.

Usch känner att det måste hända något med alla jobb jag söker.
Pallar inte bo i den här hålan!
Allt går tillbaka till det mönstret man hade när man var 15 och hur kul är det?

Nej nej nu ska jag göra någon nytta!
Ta hand om er, hej svejs!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback