Hmm, ingenting

En dag med vacker väder.
Vaknade vid nio tiden och gick upp direkt.
Gäller att passa på att njuta av den lediga tiden jag har.

Jag tog en lätt frukost och la mig sedan framför tv:n en stund.
Hann prata med Mona lite snabbt och sedan ringde jag marianne.
Saknar allt min extra mamma och skolan men även snacket med Mona.
Sen tog jag en promenad i skogen, dock inte så lång eftersom jag känner mig lite små krasslig.

Börjar jobba klockan två och jobbar till halv tio ikväll.
Får se vad damerna har för något att prata om ikväll.
igår hade dem gissningstävling om vad jag skulle bli när jag någon gång kanske blir stor.
Förslagen var , Lärare, hårfrisörska och sköterska.
Mamma gissade på förskolelärare.

Annnars händer absolut ingenting här hemma..
Det är dö tråkigt och jag längtar fortfarnade till Halmstad lika mycket.
Jag söker jobb som bara den och hoppas jag snart kan få något.
Finner jag inget jobb så får jag helt enkelt åtegår till hamnen om någon vill ha mig där
vill säga.

bara nio dagars jobb kvar tills jag är ledig..
Alla mina tre arbetsgivare vill att jag ska hålla så många tider öppna som möjligt men det är inte lätt dåj ag kan bli stående utan jobb istället.
Nu har jag mycket jobb bokat framöver och det känns ju bra.

Nej nu kurrar det i kulan så det är dags att laga en mjölkfri lucnh och förbereda något att äta på jobbet.

hej då.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback