Marathon dag, nästan

Hejsan.
Nu är det en trött joline som hoppas på en bra nattssömn som sitter här och skriver.
Började jobba 06.15 och jobbade till 15.30.
Åkte hem och bytte om för en löprunda i skogen.
Det blev lite backintervaller och några få på flacken.
När jag kom hem hade mor kommit hem från jobbet.
Vi pratade en liten stund och jag bytte om sen tog vi en promenad på fältet.
Nu är jag trött i benen är nyduschad och glad.

Ska försöka mig på att ladda ner lite musik tänkte jag, det vet man aldrig hur det går!
Vet inte vad jag ska roa mig med i helgen, kanske ringer Malin..
Har hittat ytterligar jobb jag ska söka så jag får skriva ihop något bra i helgen.

Träfade på en tjej som jag har gått i skolan tillsammans med och hon såg gravid ut.
Jag vågade ju inte fråga men det skulle mycket väl kunna vara något där!

Sov uruselt inatt, låg och funderade på symbiosen mellan trädet och svamparna.
Tills slut löste jag världsfreden och kunde somna.
Ska passa på att kolla på idola idag.

Fick ytterligare lite tider på igelkotten.
Har jobb till och med den andra november.
Men nu funderar jag på att ringa HFAB snart...
Nehe, alla mina vänner och varenda kotte som jag känner.
Nu tackar jag för mig!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback