Så grymt trött...

Jaha, sitter här en stund innan dagens jobb börjar.
Idag är det igelkotten och gamlingarna som gäller.
Har jobb till slutet på oktober här nu.
Men jag längtar bort nu.
Det fungerar inte att flytta hem när man
bott så länge hemifrån.
Jag måste ta tag i saken ordentligt snart när jag jobbat av
det värsta här hemma.

Igår kom Simon hem, han ska festa här hemma i helgen.
Jag ska jobba och köra min syster.
Det är inte mycket till liv jag har här hemma men det blir pengar
och jag har inget bättre för mig.

Satt och kollade på klänningar till galan hittade två, här är en utav dem.
 

Igår lånade jag och simon morfars fyrhjuling och lekte lite på skjutfältet.
Det är riktigt skoj det där!
Nej nu orkar jag inte skriva mer i denna bittra stunden.
Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback