Skyfall i förorten

Hejsan.
Sitter nu vid datorn, ny duschad och känner mig nästan lite som en ny människa.
Jag har varit ute och sprungit 5 km.
Att tillägga till det hela är att när jag sprang ut regnade lite lätt, efter en km så var det skyfall och
så höll det i hela löpturen.
Hur vacker jag var när jag kom hem finns det bilder på längre ner på sidan.
Lite intressant fakta är att jag springer och sjunger för mig själv i skogen,
fåglarna har flytt fältet då dem blev utkonkurerade.

Idag börjar jag jobba klockan två, och det var skönt att sova ut i morses.
Ska jobba på hemmet med gamlingarna ikväll och jag håller tummarna
för fler fina tips om hur jag ska få ordning på mitt kärleksliv.
För fakum är att jag är den enda stakaren i min familj som för
tillfället är helt ensam, men för fan jag är inte bitter!
Jag har ju katterna..

Pratade med mitt lilla hjärta igår.
Jag saknar henne jätte mycket!
Tänker på hur skoj det ska bli när hon kommer hit den 5 okt.

Har precis ätit en halv avokado, mumma.
Andra halvan ska få ingå i min sallad lite senare.

Jaha, nehe.. Mycket annat händer inte här.

Får tacka för att ni tog er tid. Hejsvejs

5 km i skyfall: (Ja, jag hade jacka på mig när jag sprang)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback