SM GULD!

Gårdagens höjdpunk var när Karro ringde och berättade att cycelcomponents.com grabbarna
tog sm guld i stafetten.
Ett riktigt stort grattis.

image252

Annars har helgen varit lugn.
Sov ut i lördags och låg mest fram för tv:n hela dagen.
Mamma fick mig att göra små krystade ryck i mellan åt men inga större uppofringar från min sida.
Jag kände att jag arbetat nog i veckan.
Vid fem tiden åkte vi till Inga-lill som hade sextioårs kalas.
Satt och strirrade på en grillad gris i två timmar och då var det rejält kallt.
Vid tio tiden tog vi bilen och körde till ulricehamn.
Jag fick nästan ny rekord tid på den sträckan.
Vi åkte direkt till lägenheten och svidade om.
Sen promenerade vi till Magnus där pappa och cykelgänget var coh firade Magnus
femtioårs kalas.
Så det har varit en massa kalas men väldigt lite alkohol för min del.
Jag laddar ju inför oktoberfesten.

Idag har jag gjort mest ingenting, mamma och pappa grejde i nya lägenheten.
Kom hem för en timme sedan och laddar mentalt för att öppna dagiset 6.15 imorgon.
Ska ringa lite jobb i Halmstad jag sökt imorgon också.

Kan stolt berätta (inte) att jag blivit allergisk mot allt som innehåller mjölk.
Är så irriterad på detta men det är bra ocksp för man äter inte lika mycket sötsaker så som choklad.

Imorgon ska jag springa fem kilometer har jag tänkt, behöver röra på fläsket!

jaja, ytterligare rapporter kommer imorgon

Bilder:
   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback