På begäran!

Hejsan hoppsan vänner.

Härligt väder har vi fått denna helgen vilket var underbart.
Igår luchade jag och Antonia på en klippa ute på Tylösand.*
Idag har vi ätit frukost på hennes uteplats.

Igår var vi på bio och såg "sex and the city" en riktigt bra film.
En sådan där film som får en att fundera.
Idag ska jag springa med Karro på berget.

I fredags åt vi middag på Lilla H och efter det gick vi till morfars, riktigt trevligt.

Ett hett tips, ät en sked lingonsylt när du har hicka.

Letar vidare med jobb.
I mitten på sep kallar skistar till intervjuer i alal fall så det får man vänta och se på.
Imorgon kommer lillprinsen hem till Forshaga, läs mer på deras hemsida www.toppcyklisterna.se

På begäran får jag kommentera mitt och Johans kärleksliv "Wisse" och jag har det riktigt bra.
Han var nöjd efter OS och nu har vi haft en härlig vecka tillsammans.
Kommande helg ska han till Lausanne och tävla och eftersom det är bekant mark för mig så följer jag med.
Jag vill ju vara med på plats och kunna stödja honom.
Vi har egentligen velat hålla vårt kärleksliv utanför media men det har varit svårt.
Jag kommer i veckan tala ut i expressen så håll utkick.
Johan hälsar er alla så  gott!

Nu ska jag hem och vika kläder, hörs och ses. Kram från jan banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback