Scandinavien Open

Jaha då var denna långa cykelveckan över.
Vart ute och sprang i morses, halv tio åkte vi till Vårgårda.
Marcus körde för dagen i CK UNI, eller "red dragon", jäkla namn...

vid elva gick starten, så direkt efte rtog jag och mamma bilen till "häggrungabacken" där
vi skulle langa. Två brassestolar och var sitt paraply och fika hade vi med oss.
Inte mycket langat blev det då Marcus bröt på tredje varvet.
Målet var att cykla 18,3 mil.
Senare kom Anita och Barbro, dem ska ha lite fest här ikväll, gubbarna kommer från
sin mtb tävling ikväll någon gång.
Vi hade ett holländsktlag som granne på langningsträckan och dem försökte sig
på svenska så gott dem kunde.

Cykelcity körde bra men slutade med att det var tomt på svenskar på pallen...
Fredrik tog hem veckans poängtröja i alla fall.

Ikväll ska vi till Hotellet i Alingsås i alla fall jag, kicki och hennes kompis Moa.
Imorgon är det som sagt Wakeboard Sm som gäller.
Ska försöka sova någon timme nu så jag är pigg ikväll.
Hade verkligen velat drikca ikväll emn jag får försöka ha trevligt ändå :D
Vissa märker nog ingen skillnad...

Är besviken, ett sådant svek!?
Hur kunde han?
Med honom?!
Bara sådär... FY FAN...
Mitt livs kärlek, borta med vinden...

Lite bilder från veckan:

   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback