Dagen D, typ...

Idag är det nyårsafton.
Alla är lite mer hysteriska än vanligt och allt är lite mer kaos.
När ska maten lagas? Vem ska laga den?
Vem ska duscha först? När ska varmvattnet ta slut?
Jag orkar inte riktigt bry mig, utan tar det som det kommer.

Vi har i alla fall haft en riktigt härlig dag i backen.
Det var bra kallt men det var så man överlevde.
Jag kom upp på boxen för första gången, dock åkte jag bara rakt över den men ändå 
ett framsteg.
Jag har också tränat på att snurra och åka bakåt och det tar sig så smått.
Har tänkt att jag inte ska må allt för dåligt imorgon utan kunna ta mig
ut i backen då också.
Fick ett jätte fint mms av familjen molin idag, då blev jag glad.

Gott nytt år till er alla i alla fall, kramar från fjälltrollet i sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback