Fredag 12/12

Det snöar och börjar bli mörkt ute.
Har än så länge inte gjort så mycket idag, hoppade skidåkningen igen pga knät.
Vårat problem med bilar här uppe fortsätter, Mathildas bil ska förhoppningsvis lagas på måndag.
höger bakhjul är låst och verkligen sitter helt fast.
Ikväll är vi några stycken som ska provträna på sats, blir kort där sen har jag tänkt.
Får så ont i kroppen när jag inte tränar så måste ta tag i det där nu.
Imorgon och på söndag är det jobb som gäller, måste få in tekninkeen på
att få i och ur pjäxorna i skidan.

När det gällen bettingen så går det inte så bra, kanske blir en insider historia och hur löser vi det?
Jag hoppas dock att det inte blir det, roligare så.

Funderar på vad jag ska hitta på till Neo i julklapp, kan verkligen inte komma på något
som känns så där grymt bra som man vill att det ska göras.
På tal om Neo så är dem på Teneriffa just nu, avundsjuk!

SKa nog ringa mor och far ikväll, saknar dem.
Ska bli härligt när alla kommer upp till jul även fast jag ska jobba.
Finns några andra som vill åka hem över jul och då låter jag hellre dem göra det och jobbar själv.
Nu kommer folket hem här, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback