Hc premiär igår

Hej mina vänner.
Till en början kan jag berätta att det är ett sjukt jävla liv vi lever här uppe.
Idag på jobbet satt jag och frida och kollade på varann och började bara skratta åt ingenting och allting
för livet är sjukt!

Hc premiär igår, riktigt skoj!
Träffade berka.
Förfesten var i stugan med tre italienare från Borås som stog för afterskiin på wärdshuset
denna helgen.
Sjuka killar! Smeknamnet Yo fick jag.. okej.
Ser ut att bli en repris utav detta idag.
Ute igår konstaterade jag att typ alla tjejer var feta, ÄKLIGT!
Sådan vill jag absolut inte se ut!
Sats verkade bra så blir kort där.

Hyrde ut mina första skidor idag och sålde min första hjälm idag.
Sköna människor på jobbet, och skit skoj.

Jag drog nitlotten och ska jobba på måndag efter kickoffen på högis, blir en lugn kväll alltså.
Annars rullar det sjuka sälen livet på.
Draman, fester, skidåkning, m,m det är helt enkelt bara sjukt!!!

Dags att föna håret, ciao!

Kommentarer
Postat av: Simon

Fick du smeknamnet från Yoki ele ? :D hehe!

2008-12-14 @ 14:37:33
Postat av: Frida

helt sjukt!

2008-12-14 @ 18:42:36
Postat av: Hjärtat!

Älskade Joline! Det enda SMEKnamn som passar dig och beskriver dig är Jollanta! Du för dig som någon som borde heta så, du bryter på något språk som någon som borde heta så, och hmm kan se ut som någon som borde heta så! Å därmed basta!

2008-12-14 @ 20:18:39
Postat av: Lina

Skönt att allt är så bra!! Blir glad när du är glad:D Puss stupman!

2008-12-14 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback