lammet och grisen

Så som vi har det nu så jobbar vi fyra st och varannan dag.
Idag var min lediga dag.
Jag tillbringade förmiddagen i backen men grymt bra åkning med kass sikt på toppen.
Testade mina nya twin tips och dem var grymma.
VI hade en uppgörelse i första åket där jag fick smaka på snön men sen gick det bra.
Jag och Clara tränade på att ploga och vi hittade ett grymt flyt efter ett tag.

Efter det var det lunch hemma och marcus kom på besök.
Vi drog till byn en sväng och kollade i lite butiker.
En ny galleria har öppnat på sälffjällstorget och där spannade vi lite också.
Jag fann en lila salomon jacka so var grymt snygg men fyratusen, lite och ta i kanske.

idag fyller frida tjugo år, hurra!!!
Detta har vi firat genom att äta på en resturang som heter lammet och grisen.
Vi åt buffe med tre olika sorters kött med tre olika sortes tillbehös, sjukt gott!

Pratade med hjärtat idag, saknar henne något grymt!
tänk att få krama sin rödhåriga lilla vän och säga hur mycket man tycker om henne.
Saknar Karro, malin och lina också och en massa till!
Här i sälen har jag mött min "överkvinna", hon är som mig fast i en helt annan divison,
-jag har ganska skoj mer rara clara, hihi

Var och fikade på ski lodge igår, riktigt mysigt ställe som ligger precis vid backen.
Sällskapet var ju ganska hyfsat så jag hade trevligt :)

snart kommer familjen upp, ska bli hur skoj som helst.
Åka lite skidor med lillprinsen och ha tjejsnack med syrran och fanny,

Nu är klockan mycket, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback