Måndag och kvällen vi städar.

Som jag skrev igår så är det ganska mycket kaos och panik här som frida sa i morses.
Det är folk och packning över allt och inte mycket space över till någon.
Ikväll är det dessutom dubbelt så många som får hjälpa till för det är måndag och städkväll.
Jag ska moppa golven så just nu sitter jag och väntar på att viktor ska damsuga klart.

Vår kväll på Hc igår var riktigt galet skoj.
Det var en hyfsat nykterkväll men vi stannade ute längst och hade nog roligast.
Jag har ju fått kritik det senaste för att jag skulle vara en toffel så nu vill man ju motbevisa det.
Allt annat än en toffel vill man ju vara passar inte riktigt mitt image.

Yeah yeah time too clean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback