Typ, kanske, jag vet inte, eller jag typ julafton snart

Det är tisdag och jag har varit ledig,
min ledighet har jag tillbringat med familjen och i backen.
14 minus hann det bli idag och det var lite kallt om fötterna men några åk blev det.
Skoj att umgås med lillprinsen lite.

imorgon är det typ julafton, har nämligen ingen typ julkänsla.
Känns lustigt att säga god jul till folk på jobbet när man inte ens har sett en tomte.
jag hoppas att det ska infinna sig lite julkännsla imorgon.

Julfirandet ska jag hinna med gånger två har jag tänkt, dels med familj och med vänner.
det blir nog bra i alla fall.
Jaja ett livs tecken var detta i alla fall, ciao!

Kommentarer
Postat av: Stoffee

GOD JUL min lilla pärontopp! :)

Postat av: My Josephine

har inte mycket julkänsla heller.. helt skumt

2008-12-24 @ 02:02:03
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback