Äntligen lite bollar i luften!

Nu så när jag är hemma har jag lite tid över att kolla säsongsjobb.
Har mail kontakt med en kille om jobb i Schweiz, kanske ska ses nästa vecka.
Har kollat även sälen lite snabbt och Davos.

Seg dag på jobbet idag.. Men ändå trött som ett kolli när jag kom hem.
somnade framför "allt om min buske" sen ringde Antonia.
Saknar allt mitt lilla hjärta!
Grillning med Familjen Sandahl och Petter ser det ut att bli på fredag.
Jobb hela helgen vilket inte skadar när jag ändå är ganska ensam...

Någon som också var ensam i kylan ikväll var visst Zlatan, men kvar i Varberg det fick han bli.
Trotts att vi tydligen är kära i varandra.... Man lär sig något nytt var dag!
Surfarn är dock absolut inte min pojkvän vilket jag inte nog kan poängtera i sådana här dagar!

Har slängt iväg ett sms till "H", inte fått något svar.
Blir jämt så ängslig när det dröjer men han kanske har fullt upp med att få massage eller
skriva autografer, jag menar att försörja oss är inte lätt.
Jag hoppas innerligen att han har fått tvättat sitt blåställ där ner för det vart inte riktigt rent när han åkte.
Han fick ta vad han hade för det andra hade han haft när han var ute och plöjde på åkrarna hela dagen.
Jag vet i alla fall att han har kepsen och regnjackan med sig så lite regn ska han kunna stå emot.
"H2" tänker också på vår klimp ute på kontinenten.
Nästa vecka ska hon upp och kolla på jobb möjligheterna i närheten av vårt nya boende.

Nej läggdags en  ny dag på¨jobbet imorgon!

Hipp hopp 4-ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback