Dags att be ge sig då...

Jaha, lördag idag, 12 juli och jag har ont i halsen.
Båstad i onsdags, skoj!
Fiesta i torsdags, jätte skoj!
Bulls igår, helt okej.

Var visst iblandad i tjafs på fiesta utan att jag själv viste om det, att det alltid ska vara så!
Vissa "kompisar" verkar bara vilja bränna alla sina broar men vill man det så visst kör på!
Fick en kompimang av en kille som var frisör att jag var riktigt snygg i håret, tackar och bockar!
Kul att se Herrljunga dreggen försöka passa in på Leffes, haha!
Vissa långa puckon är riktigt läskiga!
Hade riktigt skoj med en pappa från dagiset, ännu en.
Dem var nämligen ute på en försenad svensexa.

Jobbade igår, hade ett barn som sov från tolv till fyra vilket gjorde så att jag hade ganska långtråkigt men
en timmes promenad med vagnen blev det.
Satt på bulls med Malin och Olivia igår.
John avbokade våra planer vilket bevisade vilket tillstånd han var i i torsdags för vi hade inga planer...

Ska bli gott och komma hem och få lite ordning med löpningen igen, ska försöka ha lite riktig fys med.
Synd bara att alla åker bort när jag kommer hem :)
Mor och far är på väg i bilen söderut och simon drar till O-ringen i sälen och jobbar.

Jag ska fortsätta packa nu, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback