Kräk och lite fegisar

Hemma i Herrljunga (remmene) nu.
Åkte klockan nio i från Halmstad i ett fullpackat tåg och kom fram tio i ett.
På stationen mötte min underbara morfar upp och vi åkte hem.
Hemma var min lillprins och vi pratade och försökte hämta upp lite förlorad tid.
Skjutsade upp Lillprinsen till tåget vid fyra tiden så nu är här alldeles tomt!

Har glömt båda mina par joggingskor och cykelskor i halmstad, får se om jag kan fixa det på
något sätt för annars dör jag lite till av tristess.
Har i alla fall varit ute på en powerwalk och kört lite fys.

Imorgon är det jobb sju till fyra som gäller och det ska bli skönt att sätta igång direkt.
Jag behöver ju lite att göra här men tyvärr måste jag säga är jag redan ledig på tisdag.

Igår satt vi på bulls, tjejerna åt men jag tog en pizza med kajsa istället.
Blev lite senare cafe, vilekt var riktigt dåligt denna gången.
Jag och Antonia hade kvällen till ära matchande klädsel, rikitgt snygga var vi!
Träffade grabbars från i torsdag, lite udda som dem nu var så drog dem till B&B.
Dagis pappan var ute igen och denna gången var det nästan obehagligt som han kollade.
Någon dum jävel höll på att nypas, ja puckon finns det många på vårt klot.
Är när man ändå är inne på den tråden så kan man ju säga att björkman den skiten hade rätt.
Man vill ju inte tro det värsta men i bland så bevisar folk att dem inte har rikitgt att pommes fritesen på tallriken.
Ibland ska man helt enkelt köra med raka puckar och stå för det man gör.
Folk chockar ofta genom att bete sig som femtonåringar, vilkat kanske är kul på sitt sätt....

Jag har i alla fall mitt H i Karlstad där jag har mitt projek "hemmafru" även kallad "H1".
H (står för Herre) är just nu i ett annat land, jag får nu ta hand om alla våra grisar och katter men
det värsta är att jag också måste fixa plöjningen nu när H är ute på kontinenten och försöker försörja oss.
Antonia är "H2" hos står för matlagningen och sköter det som vanligt galant!
H har som vanligt glömt dem fodrade stövlarna så nu kommer har säkerligen att bli förkyld i detta*
regninga landet som han är i, men tur är att han fick med sig blåstället så han känner sig bekväm när han inte jobbar.
Vi längtar alla hemmafruar och djur på vår underbara herre på täppan!

Dags att kolla så soffan fortfarande är bekväm, face it och kör nu för sjutton raka rör!


H1 och H2 i mellbystrand på förfest hos Simon

Länk ni borde kolla på från 1 maj, läntar något sjuk mycke tillbaka.
Kasper vart två i big jump tävlingen som syns.
http://www.streamio.se/Play?projectId=8265&language=swedish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback