Nog med det!

Lite sliten och mycket mätt sitter jag här och skriver några rader.

Igår var vi i Båstad på hamnkrogen och dansade och kollade lite.
Är verkligen helt sjuk där nere under tennisveckan men oj vilka bilar det finns :)
planerna var först att vi skulle cykla från mellbystrand men Jenny skjutsade oss istället
vilket var jätte snällt.

Har ätit nya mc flurryn med ahlgrensbilar idag, helt godkännd.
Frasse har fått ge upp sin päls och fått den bortrakad.
Jag gav upp mitt hår förra veckan så snart kommer det kanske en bild på det.
inte blivit mycket "pratat" i veckan så nu skiter jag i det och drar hem istället.
Man ska ju inte krusa va!

Har två svarta blåmärken på armen från förra helgen då någon kände för att nypas.
Ser ut som om någon har tagit mig i armen jäkligt hårt.

Ikväll är det fiseta som gäller.
Delade ut lite flyers i båstad igår :)
Börjar jobba vid elva och jobbar till fem sen får jag se om jag åker hem.
Ska kolla hur saker och ting utvecklar sig bara.

Vila och sen duschen! hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback