Tjock och glad

Då var denna heta dagen snart till ända.
Cyklade till jobbet idag, började sju, slutade tidigare också.
Vi hade artonårsklas för Simon idag, han fylle rju först imorgon men
han har sådan panik med att komma upp till Forshaga för på fredag börjar
dem cykla med målet kebenikajse.

Har varit jätte kul att träffa Toby, Kerstin och Tilda igen!
Hoppas man hinner se dem någon mer gång innan dem åker tillbaka till Australien.

Kanske ska till Liseberg med Antonia, Biffen och Amanda imorgon.
På kvällen är det Alingsås GP, som jag också ska kolla på.
Är jobb typ hela denna veckan, men imorogn tror jag att jag hinner pressa lite i solen
innan jobbet.

Var en stor artikel om Emma i tidningen idag, hoppas på att hon vinner på onsdag i Vårgårda.
Jobbar när linjeloppet är men är ledig när dem kör lagtempo mellan Vårgårda och Herrljunga.

Idag kom vi fram till att jag var halvdement på jobbet, helt snurrig och virrig var jag.
Det var inte många saker som blev rätt idag!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback