tylösandstrand :)

Hejsan gott folk.

Idag har det varit fint väder vilket = solbränd!
kvittade att jag smörjde in mig idag jag åkte på den röda sortens bränna ändå.
Nilpe och jag fick ta det lugnt på stranden idag då vågorna uteblev.

Ikväll har jag varit på HBK-Hammarby med Lina, matchen slutade lika (1-1).
vi delade också ut en del Fiesta flyers.
Imorgon är det som sagt Fiesta och vi är laddade.

Ska strax på en promenad med Frasse sen lägger jag nog mig.
Pallar ju inte sitta upp och vänta på någon som ska mingla på kräm först.
Det är ju så att blir man hit bjuden till mitt och antnoias kärleknäste så ska man verkligen ta chansen!

Lillasyster på lördag, peter kanske hänger på vilket jag hoppas på då inga andra visar intresse.

Jaja Frasse måste gör sitt... Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback