mors lilla Olle, var riktigt feg... Ute i skogen och vände och vred.

Ont den där förbannade ryggen och så klart förkyld..
Känns som om jag borde stannat hemma det var den dumma spritens
fel som jag själv dock valde att hälla i mig.
Man är bra sopad ibland.

Letar just nu nya byxor och skidor inför säsongen, hittar ingetvidare.
Har hittat två par twintips men inga jag har kört på innan så man vet ju inte..
Simon hade hittat någon mellanlagers jacka från Haglöfs till mig får se om det blir den.
Simon är som sagt upp i Sälen och jobbar för Haglöfs, han och en tjej till i Ola Skinnamos stuga
som visst ska vara ruskigt fin.

Nu när Björkman har bevisat att jag verkligen borde lyda hans råd så är allt som vanligt igen.
Jaja det är bara trist att vissa killar inte har någon ryggrad, då blir det ju lite jobbigt.
Men förhoppningsvis så lär dem sig...
Men hur man kan säga till någon "du är mer knäckt än vad du säger" det förstår jag ändå inte
för det vet väl ändå jag bäst.... Eller?!

Ute har himlen öppnat sig och livet känns underbart!
Har handlat mat idag.. KUL!
Ska ut och springa imorgon om förkylningen bara släpper lite...
Kanske blir en lugn runda på cykel annars.

Jaja, skit och pannkaka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback